درحال بار گذاری
img-bg
آخرین آپدیت : مهرماه1400 قوانین و سیاست های اصفهان گیمینگ

کاربر گرامی ، اصفهان گیمینگ بر روی رعایت قوانین بسیار سخت گیر بوده و سرویس دهی بدون اختلال به کاربران خود را ، از هر چیز دیگر مهم تر میداند . لذا از شما خواهشمندیم قبل از ثبت نام و خرید سرویس ، حتما قوانین زیر را مطالعه نمایید و ثبت نام در سایت و خرید هر محصول از اصفهان گیمینگ یعنی پذیرفتن تمامی قوانین درج شده در زیر !

شرایط سرویس

کلیه کاربران سرویس های ام اصفهان گیمینگ و کلیه اشخاص پس از تهیه هر یک از سرویس های اصفهان گیمینگ ، موظف به رعایت کامل شرایط سرویس اصفهان گیمینگ می باشند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق سایر کاربران اینترنت و تطابق با قوانین حاکم بر محیط سرویس دهندگانی است که اصفهان گیمینگ از سرویس آنها استفاده می کند. این شرایط جامع و کامل نبوده و اصفهان گیمینگ حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وبگاه www.esfahangaming.ir برای خود محفوظ می دارد ، قوانینی که در صفحات سفارش وجود دارد حکم قوانین این صفحه را دارد ؛ و نیازی به درج در این صفحه ندارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط می بایست از طریق ایمیل یا فکس به صورت کتبی به اصفهان گیمینگ اعلام گردد.


شرایط ثبت نام

تمامی کابران برای ثبت نام در اصفهان گیمینگ موظف اند مشخصات دقیق و صحیح وارد کنن در غیر صورت حذف سرویس و حساب کاربری از سمت ما مجاز میباشد.


تعاریف

روش ارتباطی مستند گروه با خریدار، آدرس ایمیل خریدار که حساب کاربری وی در پرتال کاربران ثبت شده است و در شبکه اجتماعی تلگرام ، خواهد بود. روش ارتباطی مستند خریدار با گروه ، ثبت تیکت در پرتال پشتیبانی با دریافت شماره پیگیری تیکت و یا ارسال نامه و دریافت رسید کتبی از گروه خواهد بود. استفاده از ایمیل برای تسهیل انجام کار مقدور بوده لیکن روش مستند در موارد شبهه انگیز برای خریدار محسوب نمی گردد. گروه مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع گروه نرسانده است ندارد.



شرایط استفاده از هاست

مسئولیت نگهداری و انتخاب نام کاربری و کلمه عبور و بکاپ گیری روزانه از اطلاعات سایتتان بر عهده خود مشتری می باشد، البته بصورت روزانه از اطلاعات سایت های سرور بکاپ گیری می شود اما باز هم این بدین معنی نیست که شما بکاپ گیری را انجام ندهید. در حال حاضر بصورت روزانه بکاپ گیری از هاست شما انجام می شود؛ در صورتی که تمایل دارید از هاست شما بصورت هفتگی و ماهانه هم بکاپ گیری شود می بایست هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. در صورتی که از اسکریپت یا قالب های نال شده در هاست خود استفاده نمایید مسئولیت استفاده از آن به عهده شما می باشد و در صورتی که قالب یا اسکریپت شما ویروسی شده باشد ابتدا به شما اطلاع داده می شود و سپس اگر اقدامی نسبت به حذف فایل های آلوده نکردید، بطور کامل ویروس یابی شده و فایل های آلوده حذف خواهند شد. مشتری نباید از سرویس میزبانی وب اشتراکی به عنوان هاست دانلود و یا آپلود ، ربات تلگرام ، چت روم ، vpn ، ، سایت های شرط بندی ، قمار و سایت های خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران استفاده نماید در این صورت سرویس شما Suspend متوقف خواهد شد. استفاده بیش از حد از منابع سرور در صورتی که منجر به مختل شدن سرور و سایت های دیگر مشتریان شود سرویس شما متوقف خواهد شد (حداکثر استفاده از ۳۰ درصد منابع سرور). خدمات آموزشی، مشکلات مربوط به کد نویسی سایت شما و … به هیچ عنوان وظیفه ی رایمون وب نمی باشد و در صورت تمایل به انجام می بایست هزینه آن پرداخت گردد. در صورتی که هاست بیشتر از یک ماهه خریداری کرده باشید (۳ ماهه، ۶ ماهه، ۹ماهه، ۱۲ماهه) و در هنگام استفاده بازدید سایت شما یا منابع مورد استفاده سایت شما بیشتر شد رایمون وب حق دارد تا سایت شما را متناسب با پلن مورد نیاز تغییر دهد و مابه التفاوت هزینه پلن قبلی و فعلی را می بایست پرداخت نمایید. استفاده بیش از حد ارسال ایمیل از هاست اشتراکی منجر به متوقف کردن سرویس دهی به شما خواهد شد. در صورتی که ۳۰ روز از زمان عدم پرداخت فاکتور سرویس شما (Suspend شدن) گذشته باشد، سرویس شما Terminate خواهد شد، بدین معنی که سرویس شما بطور کلی از سرور رایمون وب حذف خواهد شد. راه ارتباطی مشتریان هاستینگ با نیوهاست جهت رفع مشکلات و سوالات از طریق ارسال تیکت یا ایمیل از پنل کاربری خودتان می باشد، در صورتی که بعد از ارسال تیکت یا ایمیل پاسخی دریافت نکردید می توانید با شماره های ذکر شده تماس حاصل نمایید. افرادی که می خواهند فقط بطور مستقیم و صرفا از طریق تلفن ارتباط داشته باشند می بایست هزینه پشتیبانی تلفنی را نیز پرداخت نمایند.


شرایط استفاده از هاست

مسئولیت نگهداری و انتخاب نام کاربری و کلمه عبور و بکاپ گیری روزانه از اطلاعات سایتتان بر عهده خود مشتری می باشد، البته بصورت روزانه از اطلاعات سایت های سرور بکاپ گیری می شود اما باز هم این بدین معنی نیست که شما بکاپ گیری را انجام ندهید. در حال حاضر بصورت روزانه بکاپ گیری از هاست شما انجام می شود؛ در صورتی که تمایل دارید از هاست شما بصورت هفتگی و ماهانه هم بکاپ گیری شود می بایست هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. در صورتی که از اسکریپت یا قالب های نال شده در هاست خود استفاده نمایید مسئولیت استفاده از آن به عهده شما می باشد و در صورتی که قالب یا اسکریپت شما ویروسی شده باشد ابتدا به شما اطلاع داده می شود و سپس اگر اقدامی نسبت به حذف فایل های آلوده نکردید، بطور کامل ویروس یابی شده و فایل های آلوده حذف خواهند شد. مشتری نباید از سرویس میزبانی وب اشتراکی به عنوان هاست دانلود و یا آپلود ، ربات تلگرام ، چت روم ، vpn ، ، سایت های شرط بندی ، قمار و سایت های خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران استفاده نماید در این صورت سرویس شما Suspend متوقف خواهد شد. استفاده بیش از حد از منابع سرور در صورتی که منجر به مختل شدن سرور و سایت های دیگر مشتریان شود سرویس شما متوقف خواهد شد (حداکثر استفاده از ۳۰ درصد منابع سرور). خدمات آموزشی، مشکلات مربوط به کد نویسی سایت شما و … به هیچ عنوان وظیفه ی رایمون وب نمی باشد و در صورت تمایل به انجام می بایست هزینه آن پرداخت گردد. در صورتی که هاست بیشتر از یک ماهه خریداری کرده باشید (۳ ماهه، ۶ ماهه، ۹ماهه، ۱۲ماهه) و در هنگام استفاده بازدید سایت شما یا منابع مورد استفاده سایت شما بیشتر شد رایمون وب حق دارد تا سایت شما را متناسب با پلن مورد نیاز تغییر دهد و مابه التفاوت هزینه پلن قبلی و فعلی را می بایست پرداخت نمایید. استفاده بیش از حد ارسال ایمیل از هاست اشتراکی منجر به متوقف کردن سرویس دهی به شما خواهد شد. در صورتی که ۳۰ روز از زمان عدم پرداخت فاکتور سرویس شما (Suspend شدن) گذشته باشد، سرویس شما Terminate خواهد شد، بدین معنی که سرویس شما بطور کلی از سرور رایمون وب حذف خواهد شد. راه ارتباطی مشتریان هاستینگ با نیوهاست جهت رفع مشکلات و سوالات از طریق ارسال تیکت یا ایمیل از پنل کاربری خودتان می باشد، در صورتی که بعد از ارسال تیکت یا ایمیل پاسخی دریافت نکردید می توانید با شماره های ذکر شده تماس حاصل نمایید. افرادی که می خواهند فقط بطور مستقیم و صرفا از طریق تلفن ارتباط داشته باشند می بایست هزینه پشتیبانی تلفنی را نیز پرداخت نمایند.


تعقیرات تعرفه

در صورت تغییر تعرفه درحین استفاده از سرویس، خریدار در صورت تمایل به ارتقا در سرویس فعلی خود موظف به رعایت قیمتهای جدید خواهد بود . هزینه های کارشناسی نیروی فنی و یا سایر خدماتی که درهنگام استفاده از یک سرویس اولیه خریداری شده مورد نیاز واقع می گردد تابع تعرفه روز درخواست جدید خریدار می باشد . ارتقاﺀ سرویس میزبانی از یک سرویس به سرویس بالاتر انجام می گیرد و هزینه آن معادل تفاضل هزینه دو سرویس به نسبت روزهای باقیمانده از طول مدت سرویس می باشد که به صورت خودکار توسط پرتال کاربران محاسبه می گردد. سرویسهای خریدار تنها در ابتدای دوره جدید و به درخواست خریدار در صورتی که امکانات و منابع استفاده شده توسط وی متناسب با بسته میزبانی مورد نظر باشد تنزل داده می شود . تغییرات تعرفه از طریق وب سایت منعکس شده و خریدار موظف به تبعیت از آن می باشد مگر اینکه پیش فاکتور مهلت داری در اختیار باشد که قبل از تغییرات تعرفه برای وی صادر گشته باشد . تغییرات فنی : گروه حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویسهای ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می دهد گروه موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات ، از طریق وب سایت گروه ، پرتال کاربران یا پرتال پشتیبانی ویا ارسال خبر نامه به آدرس Email خریداران اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید. هرگاه به دلیل موارد ضروری ، گروه امکان اطلاع رسانی را از دست بدهد و یا فوریتهای فنی وی را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان و نحوه تغییرات نخواهد داشت ضمنا خریدار به گروه وکالت می دهد تا در زمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیتهای سخت افزاری و نرم افزاری روی سرورهای اختصاصی و سرویسهای میزبانی آن نماید.



فعالیت غیرمجاز خریدار

استفاده از نرم افزارهای بدون رعایت حق کپی رایت ایران و بین المللی. استفاده از قالب های بدون رعایت حق کپی رایت ایران و بین المللی . نصب و یا استفاده برنامه ای که موجب اختلال در عملکرد سرور گردد . ارسال یا اجرای فایلهای اجرایی مانند فایلهایی با پسوند exe , com , bat , vbs و امثالهم و در صورت وجود این فایلها بدون اخطار از فضای خریدار حذف می شود و با خریدار بر طبق قانون برخورد می گردد خریدار مجاز به استفاده از کدهای مخرب مانند انواع ویروسها و یا سورس هایی که موجب آلودگی یا پایین آمدن امنیت سرور گردد نمی باشد. استفاده از برنامه های ضعیف نگارشی که موجب نفوذ به سرویس وسایر سرویسهای دیگرگروه وسایر خریداران گردد. وجود فایلهای حاوی ویروس عمدا ویا سهوا در فضای سرویس مورد خریداری ارسال هرزنامه (Spam ) عمدا ویا سهوا (ملاک، گزارش Spam cop یا سایتهای مشابه و یا بررسی تیم فنی گروه می باشد) حتی اگر از سرویس میل سرویس دهنده ثالثی استفاده شده باشد. ارسال ایمیل بصورت گروهی و تعداد بالا (حداکثر ۱۰۰۰ ایمیل در روز و ۵۰ ایمیل در ۱۰ دقیقه مجاز می باشد به شرط آنکه کلیه گیرندگان ایمیلها، خودشان درخواست دریافت ایمیل از خریدار را داشته و آدرس و توضیح نحوه لغو عضویت به زبان انگلیسی در متن ایمیل وجود داشته باشد). گزارش فنی گروه و یا IDC که سرور میزبانی در آن می باشد نسبت به انجام اعمال مغایر قانون گروه . عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران (خریدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد این قانون می باشد) انجام فعالیتهایی که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات گروه به خریدار و یا سایر خریداران گردد. استفاده از سرویس جهت ایجاد اختلال و یا نفوذ در سیستمهای اشخاص ثالث. راه اندازی mail server Open relay. انجام فعالیت IRC عدم رعایت محدوده استفاده از منابع تخصیص یافته در هر سرویس. مختل کردن امنیت سیستم یا شبکه. در صورت بروز چنین مسائلی گروه حق پیگرد قانونی و شکایت از متخلف به مراجع قانونی را محفوظ می دارد. نمونه هایی از اختلال در امنیت سیستم یا شبکه شامل موارد ذیل می شود: دسترسی یا استفاده غیر مجاز از داده ها، سیستم یا شبکه، از جمله هر گونه تلاش برای جستجو، اسکن یا آزمایش آسیب پذیری یک سیستم یا شبکه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر کاربر، میزبان یا شبکه، شامل: تلاش برای دسترسی به اطلاعات نامه های الکترونیکی، تلاش عامدانه برای پر کردن فضای یک سیستم، تلاش برای تغییر و یا حذف اطلاعات وب سایتها بدون مجوز از مالکان آنها مواردی هستند که بدون اخطار باعث مسدود سازی حساب کاربر خواهد شد .



قوانین بازگشت وجه

تمامی سرویس های ارائه شده به مدت 48 ساعت از زمان خرید سرویس ، دارای گارانتی بازگشت وجه می باشند و درصورتی که بعد از خرید هرگونه مشکلی فنی را در سرویس خریداری شده مشاهده کردید و تیم ما قادر به حل آن موضوع نبود میتوانید به واحد پشتیبانی گزارش دهید تا پس از تایید وجود مشکل توسط کارشناسان ، بازگشت وجه انجام شود.


جریمه دیرکرد پرداخت

در صورتی که تاریخ سررسید فاکتور شما پس از سومین اطلاعیه پرداخت بگذرد، ۱۰ درصد هزینه فاکتور به عنوان جریمه در عدم پرداخت بموقع هزینه سرویس شما به فاکتور شما اضافه می شود و می بایست پرداخت گردد.


هنوزم به کمک نیاز دارید ؟

شما میتوانید ۲۴/۷ شبانه روز با مرکز پشتیبانی ما در تماس باشید

00213 123 45 67 89 support@idani.ir ارسال پیام